Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларының іске асырылуы
1) 2017-2018, 2018-2019 оқу жылдарында мектепалды даярлық сыныптарында білім беру процесі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 22 қаулысымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті стандартына, Мектепалды даярлықтың білім беру бағдарламасы және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес ұйымдастырылды. ҚР білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған бағдарламасында айқындалған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі міндеттеріне қол жеткізу үшін «Денсаулық», «Таным», «Денсаулық», «Шығармашылық», «Қатынас» білім беру салаларының мазмұныны жүзеге асырылды. Мектепалды даярлықтың негізгі мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы, зияткерлік, дене дамуын, олардың білімді игеруге дайындығын қамтамасыз ету, оқу әрекетін меңгеру үшін баллада тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру болып табылады.
2019-2020 оқу жылында мектепалды даярлық сыныптарында білім беру процесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына (ҚР БҒМ 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы), ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына (2018 жылғы 10 қазандағы №556 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығы) сәйкес ұйымдастырылды.
2020-2021, 2021-2022 оқу жылдарында мектепалды даярлық сыныптарында білім беру процесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына (ҚР БҒМ 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы), ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығына 1-қосымша, ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 мамырдағы №195 бұйрығына 1-қосымшада белгіленген типтік оқу жоспары бойынша және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығы) сәйкес ұйымдастырылды.
(жұмыс оқу жоспарының көшірмелері қоса жалғанды).
2) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (бұдан әрі – МДТО үлгілік оқу бағдарламасы) сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021, 2021-2022 оқу жылдары бойынша мектептің жұмыс оқу жоспарларында білім беру салаларының болуы, оқу пәндері және сағат саны мектепалды даярлық білім беру жүйесінің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес келуі бақылауға алынып, тексерілді.
2017-2018 оқу жылы бойынша
2017-2018 оқу жылы мектепалды даярлық сыныптарында (топтарында) білім беру процесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 маусымдағы №391 бұйрығының 1 қосымшасына сәйкес ұйымдастырылды.
2018-2019 оқу жылы бойынша
2018-2019 оқу жылы мектепалды даярлық сыныптарында (топтарында) білім беру процесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 маусымдағы №391 бұйрығының 1 қосымшасына сәйкес ұйымдастырылды.
2019-2020 оқу жылы бойынша
2019-2020 оқу жылы мектепалды даярлық сыныптарында (топтарында) білім беру процесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың ҚР БҒМ 2012 жылғы 12 желтоқсандағы№557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына (2018 жылғы 10 қазандағы №556 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) сәйкес ұйымдастырылды.
2020-2021 оқу жылы бойынша
2020-2021 оқу жылында мектепалды даярлық сыныптарында (топтарында) ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығына 1 қосымша, ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 мамырдағы №195 бұйрығының 1 қосымшасы, Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылды.
2021-2022 оқу жылы бойынша
2020-2021 оқу жылында мектепалды даярлық сыныптарында (топтарында) ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығына 1 қосымша, ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 мамырдағы №195 бұйрығының 1 қосымшасы, Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылды.
(күн тәртібі, өтпелі тақырыптар, циклограммаға сай жасалған перспективалық жоспар мен жылдық жұмыс жоспарларының көшірмесі қоса жалғанды).
3.МДТО үлгілік оқу бағдарламасын сапалы жүзеге асыру мақсатында, баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістік дамытушы орта ұйымдастырылған. (бейнематериалдар, жүкқұжаттың көшірмелері қоса жалғанды).
4.МЖМБС және МДТО үлгілік оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын орындауды қамтамасыз ететін «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» мамандығы бойынша 2017-2018 оқу жылында арнаулы орта білімі бар 1 педагог жұмыс жасады (диплом көшірмесі қоса жалғанды). «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша педагогтардың үлесі 100%, демек үздік деп бағаланады.
2018-2019 оқу жылында «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» мамандығы бойынша арнаулы орта білімі бар 2 педагог жұмыс жасады (диплом қоса жалғанды). «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша педагогтардың үлесі 100%, демек үздік деп бағаланады.
2019-2020 оқу жылында «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» мамандығы бойынша арнаулы орта білімі бар 2 педагог жұмыс жасады (диплом қоса жалғанды). «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша педагогтардың үлесі 100%, демек үздік деп бағаланады.
2020-2021 оқу жылында «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» мамандығы бойынша арнаулы орта білімі бар 2 педагог жұмыс жасады (диплом қоса жалғанды). «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша педагогтардың үлесі 100%, демек үздік деп бағаланады.
2021-2022 оқу жылында «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» мамандығы бойынша арнаулы орта білімі бар 2 педагог жұмыс жасады (диплом қоса жалғанды). «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша педагогтардың үлесі 100%, демек үздік деп бағаланады.
5.2017-2018 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушы болған жоқ.
2018-2019 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушы болған жоқ.
2019-2020 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушы болған жоқ.
2020-2021 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушы болған жоқ.
2021-2022 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушы болған жоқ.
- Тәрбиеленушілердің даму карталарының көшірмелері қоса жалғанды.
- "Денсаулық", "Қатынас", "Таным", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салаларына негізделген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыру арқылы оларды кіріктіру жолдарымен іске асыру бойынша перспективалық жоспар көшірмелері мен зияткерлік, спорттық, шығармашылық және көркемдік конкурстарға қатысу нәтижелері қоса жалғанды.
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Оқу жылы |
Жетістігі |
1 |
Оңғарбай Жандарбек |
МАД сыныбы |
2017-2018 оқу жылы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауы, қатысқаны үшін сертификат |
2 |
Сисенбай Амина |
МАД сыныбы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауы, қатысқаны үшін сертификат |
|
3 |
Жұмабай Нұрасыл |
МАД сыныбы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауы, қатысқаны үшін сертификат |
|
4 |
Жақсылықова Динара |
МАД сыныбы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауы, қатысқаны үшін сертификат |
|
5 |
Едилбай Айару |
МАД сыныбы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауының жүлдегері, диплом |
|
6 |
Бижанова Азалия |
МАД сыныбы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауының жүлдегері, диплом |
|
7 |
Абдылкаир Арсен |
МАД сыныбы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауының жүлдегері, диплом |
|
8 |
Ізбасар Әсем |
МАД сыныбы |
Республикалық «Потомки Победы» сурет байқауы, 3 орын |
|
1 |
Алтыбаева Аружан |
МАД сыныбы |
2018-2019 оқу жылы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауының жүлдегері, диплом |
2 |
Жолдас Аманбек |
МАД сыныбы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауының жүлдегері, диплом |
|
3 |
Жұмабаева Айкерім |
МАД сыныбы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауының жүлдегері, диплом |
|
4 |
Жұмабай Шапағат |
МАД сыныбы |
Халықаралық «ПОНИ» байқауының жүлдегері, диплом |
|
5 |
Арын Нұрайым |
МАД сыныбы |
Аудандық «Әнші балапан-2020» ІІІ орын, диплом |
|
|
||||
1 |
Исакулов Нуржан |
МАД сыныбы |
2019-2020 оқу жылы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
2 |
Исакулов Нуржан |
МАД сыныбы |
«Қазақстан үміті» Республикалық жас өнерпаздар байқауының «Ән салу өнері» ІІІ дәрежелі лауреат |
|
3 |
Исакулов Нуржан |
МАД сыныбы |
Аудандық «Әнші балапан-2020» ІІІ орын, диплом |
|
4 |
Құралбай Бекайдар |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
5 |
Қосыбаев Ерғанат |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
6 |
Ербосынов Мейірлан |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
7 |
Базарбаева Ару |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
8 |
Базарбаева Ару |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
9 |
Рысжанова Інжу |
МАД сыныбы |
Мектепішілік ҚР Тәуелсіздігі күніне орай ұйымдастырылған қолөнер бұйымдар көрмесі, мадақтама |
|
10 |
Сағындықов Айбол |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Палитра байқауының жүлдегері |
|
11 |
Адекова Кәусар |
МАД сыныбы |
«Ұлы Жеңіске тарту» қашықтықтан өткізілген облыстық мәнерлеп оқу байқауы, мақтау қағазы |
|
12 |
Адекова Кәусар |
МАД сыныбы |
«Болашақтағы менің Мәртөгім» қашықтықтан байқау, І орын |
|
13 |
Тілеубай Жібек |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
14 |
Тілеубай Жібек |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Палитра байқауының жүлдегері |
|
15 |
Адекова Кәусар |
МАД сыныбы |
Республикалық «Космическое путешествие», 2 дәр.диплом |
|
16 |
Адекова Кәусар |
МАД сыныбы |
Республикалық «Потомки Победы» сурет байқауы, 3 дәр.диплом |
|
17 |
Адекова Кәусар |
МАД сыныбы |
Аудандық «Ұрпақ жақсысы ұядан» қашықтықтан байқауы, І орын |
|
18 |
Адекова Кәусар |
МАД сыныбы |
«Жасыл планета», «Мен жануарларды жақсы көремін» қашықтықтан сурет байқауы, І орын |
|
19 |
Адекова Кәусар |
МАД сыныбы |
«Жас суретші-2020» қашықтықтан өткізілген көрме, ІІ орын |
|
20 |
Адекова Кәусар |
МАД сыныбы |
Мектепішілік ҚР Тәуелсіздігі күніне орай ұйымдастырылған қолөнер бұйымдар көрмесі, мадақтама |
|
|
||||
1 |
Базарбаев Айдын |
МАД сыныбы |
2020-2021 оқу жылы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
2 |
Базарбаев Айдын |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Палитра байқауының жүлдегері, ІІ дәр.диплом |
|
3 |
Минеев Темирлан |
МАД сыныбы |
«Тәуелсіз елдің ұланымыз!» облыстық сырттай сурет байқауы, І орын |
|
4 |
Истаев Мәди |
МАД сыныбы |
«Тәуелсіз елдің ұланымыз!» облыстық сырттай сурет байқауы, ІІ орын |
|
5 |
Досыбаев Нұрдәулет |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Тілашар байқауы, ІІІ дәр.диплом |
|
6 |
Сарина Айзере |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Палитра байқауының жүлдегері, ІІ дәр.диплом |
|
7 |
Базарбаев Айдын |
МАД сыныбы |
Республикалық «Үркер» зияткерлік марафонының жүлдегері |
|
8 |
Калиева Саида |
МАД сыныбы |
Республикалық «Үркер» зияткерлік марафонының жүлдегері |
|
9 |
Каржауов Алихан |
МАД сыныбы |
Республикалық «Үркер» зияткерлік марафонының жүлдегері |
|
10 |
Талғатова Зере |
МАД сыныбы |
Республикалық «Үркер» зияткерлік марафонының жүлдегері |
|
11 |
Жаңабай Шұғыла |
МАД сыныбы |
Республикалық «Үркер» зияткерлік марафонының жүлдегері |
|
12 |
Истаев Мәди |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Тілашар байқауы, ІІІ дәр.диплом |
|
13 |
Утаралин Даниал |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Палитра байқауының жүлдегері, ІІІ дәр.диплом |
|
14 |
Жолдасова Нурай |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Палитра байқауының жүлдегері, ІІІ дәр.диплом |
|
15 |
Жолдасова Нурай |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
16 |
Жолдасова Нурай |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
17 |
Кеикбаев Али |
МАД сыныбы |
«Менің сүйікті Қазақстаным» тақ.бойынша Республикалық «Үркер» зияткерлік марафон қатысушысы, сертификат |
|
18 |
Кеикбаев Али |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
19 |
Кеикбаев Али |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Тілашар байқауы, ІІІ дәр.диплом |
|
20 |
Қали Нұрасыл |
МАД сыныбы |
Республикалық «Үркер» зияткерлік марафон жеңімпазы |
|
21 |
Утемисова Гаухар |
МАД сыныбы |
«Рухани жаңғыру» бағд.аясында «Мен өлең оқимын» І Республикалық қашықтық бейнероликтер конкурс жеңімпазы, І дәр.диплом |
|
22 |
Утемисова Гаухар |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
23 |
Утемисова Гаухар |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Палитра байқауының жүлдегері, ІІ дәр.диплом |
|
24 |
Утемисова Гаухар |
МАД сыныбы |
«Менің сүйікті Қазақстаным» тақ.бойынша Республикалық «Үркер» зияткерлік марафон қатысушысы, сертификат |
|
25 |
Минеев Темирлан |
МАД сыныбы |
«Менің сүйікті Қазақстаным» тақ.бойынша Республикалық «Үркер» зияткерлік марафон қатысушысы, сертификат |
|
26 |
Минеев Темирлан |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ сайысының қатысушысы, сертификат |
|
27 |
Минеев Темирлан |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Тілашар байқауы, ІІІ дәр.диплом |
|
28 |
Төлегенов Тілекжан |
МАД сыныбы |
«Әрқашан күн сөнбесін» Республикалық қолөнер және көркемсурет байқауы, ІІ орын |
|
29 |
Төлегенов Тілекжан |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Тілашар байқауы, ІІІ дәр.диплом |
|
30 |
Төлегенов Тілекжан |
МАД сыныбы |
Халықаралық ПОНИ Палитра байқауының жүлдегері, ІІ дәр.диплом |
|
31 |
Төлегенов Тілекжан |
МАД сыныбы |
19 қазан – құтқарушылар күніне орай ұйымдастырылған жас суретшілер арасындағы байқауға қатысқаны үшін, алғыс хат |
|
32 |
Төлегенов Тілекжан |
МАД сыныбы |
Ұлы ақын Абай Құнанбайұлы 175 жылдығына орай Мәртөк ауд.музейі ұйымдаст. «Өлең-сөздің патшасы, сөз сарасы» мәнерлеп оқу сайысына қатысқаны үшін, мадақтама |
|
33 |
Төлегенов Тілекжан |
МАД сыныбы |
Мәртөк ауд. Мәдениет үйінің ұйымдастыруымен «Тәуелсіздіктің ақ таңы» аудандық сурет байқауына қатысқаны үшін, диплом |
|
34 |
Төлегенов Тілекжан |
МАД сыныбы |
Республикалық «Үркер» зияткерлік марафон жеңімпазы |
8.Тәрбиеленушілердің даму мониторингі (мониторингтің көшірмесі қоса жалғанды)
9.1. МДТО ҮОЖ сәйкес 2017-2018 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында «Денсаулық» білім беру саласының апталық жүктемесі 3 сағатты құрайды. Оның ішінде 2,5 сағаты дене шынықтыру, 0,5 сағаты қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне бөлінген.
«Қатынас» білім беру саласының апталық жүктемесі 6,5 сағат, оның ішінде сөйлеуді дамыту 1 сағат, көркем әдебиет 0,5 сағат, сауат ашу негіздері 1,5 сағат, орыс тілі 2 сағат, ағылшын тілі 1 сағат, драма 0,5 сағатты құрайды.
«Таным» білім беру саласының апталық жүктемесі 3,5 сағатты құрайды. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 2 сағат, құрастыру 0,5 сағат, жаратылыстану 1 сағатты құрайды.
«Шығармашылық» білім беру саласының апталық жүктемесі 5 сағат, оның ішінде сурет салу, мүсіндеу, аппликацияға 1 сағаттан, музыкаға 2 сағат бөлінген.
«Әлеумет» білім беру саласына 2 сағат, оның ішінде өзін-өзі тануға 1 сағат, экология негіздеріне 0,5 сағат, қоршаған ортамен танысуға 0,5 сағат бөлінген.
2018-2019 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында «Денсаулық» білім беру саласының апталық жүктемесі 3 сағатты құрайды. Оның ішінде 2,5 сағаты дене шынықтыру, 0,5 сағаты қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне бөлінген.
«Қатынас» білім беру саласының апталық жүктемесі 6,5 сағат, оның ішінде сөйлеуді дамыту 1 сағат, көркем әдебиет 0,5 сағат, сауат ашу негіздері 1,5 сағат, орыс тілі 2 сағат, ағылшын тілі 1 сағат, драма 0,5 сағатты құрайды.
«Таным» білім беру саласының апталық жүктемесі 3,5 сағатты құрайды. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 2 сағат, құрастыру 0,5 сағат, жаратылыстану 1 сағатты құрайды.
«Шығармашылық» білім беру саласының апталық жүктемесі 5 сағат, оның ішінде сурет салу, мүсіндеу, аппликацияға 1 сағаттан, музыкаға 2 сағат бөлінген.
«Әлеумет» білім беру саласына 2 сағат, оның ішінде өзін-өзі тануға 1 сағат, экология негіздеріне 0,5 сағат, қоршаған ортамен танысуға 0,5 сағат бөлінген.
2019-2020 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында «Денсаулық» білім беру саласының апталық жүктемесі 3 сағатты құрайды. Оның ішінде 2,5 сағаты дене шынықтыру, 0,5 сағаты қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне бөлінген.
«Қатынас» білім беру саласының апталық жүктемесі 6,5 сағат, оның ішінде сөйлеуді дамыту 1 сағат, көркем әдебиет 0,5 сағат, сауат ашу негіздері 1,5 сағат, орыс тілі 2 сағат, ағылшын тілі 1 сағат, драма 0,5 сағатты құрайды.
«Таным» білім беру саласының апталық жүктемесі 3,5 сағатты құрайды. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 2 сағат, құрастыру 0,5 сағат, жаратылыстану 1 сағатты құрайды.
«Шығармашылық» білім беру саласының апталық жүктемесі 5 сағат, оның ішінде сурет салу, мүсіндеу, аппликацияға 1 сағаттан, музыкаға 2 сағат бөлінген.
«Әлеумет» білім беру саласына 2 сағат, оның ішінде өзін-өзі тануға 1 сағат, экология негіздеріне 0,5 сағат, қоршаған ортамен танысуға 0,5 сағат бөлінген.
2020-2021 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында «Денсаулық» білім беру саласының апталық жүктемесі 3 сағатты құрайды. Оның ішінде 2,5 сағаты дене шынықтыру, 0,5 сағаты қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне бөлінген.
«Қатынас» білім беру саласының апталық жүктемесі 5 сағат, оның ішінде сөйлеуді дамыту 1 сағат, көркем әдебиет 1 сағат, сауат ашу негіздері 2 сағат, орыс тілі 1 сағатты құрайды.
«Таным» білім беру саласының апталық жүктемесі 2,5 сағатты құрайды. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1 сағат, құрастыру 0,5 сағат, жаратылыстану 1 сағатты құрайды.
«Шығармашылық» білім беру саласының апталық жүктемесі 5 сағат, оның ішінде сурет салу, мүсіндеу, аппликацияға 1 сағаттан, музыкаға 2 сағат бөлінген.
«Әлеумет» білім беру саласына 1,5 сағат, оның ішінде өзін-өзі тануға 1 сағат, қоршаған ортамен танысуға 0,5 сағат бөлінген.
2021-2022 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында «Денсаулық» білім беру саласының апталық жүктемесі 3 сағатты құрайды. Оның ішінде 2,5 сағаты дене шынықтыру, 0,5 сағаты қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне бөлінген.
«Қатынас» білім беру саласының апталық жүктемесі 5 сағат, оның ішінде сөйлеуді дамыту 1 сағат, көркем әдебиет 1 сағат, сауат ашу негіздері 2 сағат, орыс тілі 1 сағатты құрайды.
«Таным» білім беру саласының апталық жүктемесі 2,5 сағатты құрайды. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1 сағат, құрастыру 0,5 сағат, жаратылыстану 1 сағатты құрайды.
«Шығармашылық» білім беру саласының апталық жүктемесі 5 сағат, оның ішінде сурет салу, мүсіндеу, аппликацияға 1 сағаттан, музыкаға 2 сағат бөлінген.
«Әлеумет» білім беру саласына 1,5 сағат, оның ішінде өзін-өзі тануға 1 сағат, қоршаған ортамен танысуға 0,5 сағат бөлінген.
9.2. 2017-2018 оқу жылында МДТО ҮОЖ сәйкес оқыту тілдері бойынша апталық жүктемесі: орыс тілі 2 сағат, ағылшын тілі 1 сағатты құрайды.
2018-2019 оқу жылында МДТО ҮОЖ сәйкес оқыту тілдері бойынша апталық жүктемесі: орыс тілі 2 сағат, ағылшын тілі 1 сағатты құрайды.
2019-2020 оқу жылында МДТО ҮОЖ сәйкес оқыту тілдері бойынша апталық жүктемесі: орыс тілі 2 сағат, ағылшын тілі 1 сағатты құрайды.
2020-2021 оқу жылында МДТО ҮОЖ сәйкес оқыту тілдері бойынша апталық жүктемесі: орыс тілі 1 сағатты құрайды.
2021-2022 оқу жылында МДТО ҮОЖ сәйкес оқыту тілдері бойынша апталық жүктемесі: орыс тілі 1 сағатты құрайды.
10.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың МЖМБС 2-қосымшасына сәйкес туғаннан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының тізбесін игеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалауға қойылатын талаптардың орындалу деңгейін анықтау мақсатында мектепалды даярлық сынып ата-аналарынан сауалнама алынды (сауалнама нәтижесі қоса жалғанды).
11.Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:
1) МЖМБС мен МДТО үлгілік оқу бағдарламасында анықталған әрбір білім беру саласы және әрбір ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша жас топтары бойынша меңгеруге тиіс игеруге жататын білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктердің көлемін игеру (МДТО ҮОЖ әрбір білім беру саласы бойынша ұйымдастырылған оқу қызметінің бейне материалдары қоса берілді).
11.2. Мектепалды даярлық сынып тәрбиеленушілерінің жетістіктерінің мониторингі (қорытынды) нәтижелерінің көшірмесі мен 8 қосымшасына сәйкес толтырылған кесте қоса жалғанды.
12.1. Өлшемшарттың 9 қосымшасына сәйкес мектепалды даярлық сыныбының тізімі қоса жалғанды.
12.2. Мектепалды даярлық сынып тәрбиеленушілерінің МДТО Үлгілік оқу бағдарламасын игеруін анықтау мақсатында 4-ші сынып мұғалімдері төртінші тоқсанда ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қатысып, мүмкіндігінше тәрбиеленушілермен сабақтастық орнатады.